A Crafts Community For Craft Ideas & DIY Projects - Craftster.org
Help | About | Contact | Press | Advertise | Cookie Policy | Terms | Site Map
Welcome, Guest.
Please login or register.
Craftster Tip: Do you know about all of these Craftster features?
Total Members: 315,619
Currently Running With Scissors:
170 Guests and 8 Users
Home Craftster Community Crafting Articles Craft Tutorials My Craftster Crafting Calendar City Guides Craft Shop
  Show Posts
Pages: [1] 2 3 ... 7
1  CLOTHING / Clothing: Completed Projects: Reconstructed / Re: first reconstruction, criticism requested!! on: October 15, 2005 09:47:55 PM
I think it looks really good. I like the unevened back.. looks awesome. However, you should tighten it up a bit to be a lil more form fitting Smiley
2  BATH AND BEAUTY / Bath and Beauty: Discussion and Questions / Re: Colour Rays on: October 10, 2005 03:26:29 PM
Oh man I love this stuff. I put in streaks of the fushia a while back. Its was BEAUTIFUL!!!!! It stays bright for a good while so its very good. I think the brightness lasted a few months in my hair. Grr I wanna streak my hair now. Unfortunately, I just dyed my hair last month I believe so I have to wait a lil while. Definately worth the money!
3  HOME SWEET HOME / Interior Decorating: Discussion and Questions / Re: Ok, I got a huge new desk, but it looks horrendous! (edited: now with photos) on: October 06, 2005 05:12:10 PM
Since you are afraid that the cats will knock it off..... add some velcro to the bottom of the monitors platform. We had to add velcro to the DSL routers cuz the cat kept knocking it off LOL. It works like a charm.
4  CLOTHING / Clothing: Completed Projects: Reconstructed / Re: my son recons his jeans on: October 04, 2005 05:03:40 PM
12 kids? AWESOME!!!!!! I want 13-72 of em. I know thats too many LOL and I probably wont ever have that many but I love the high numbers. Veryyyyyy minimum I want is 9. Want and Get are two different things though. I dont think I could handle that many though but only one way to find out for sure. I know it would be very expensive.

Tell your son I will be waiting for his 18th bday to come around. hahah!
5  MORE ART, LESS CRAFT / More Art, Less Craft: Completed Works / Re: seventeen.portraits(not literally) on: October 04, 2005 04:59:24 PM
You are really good at drawing portraits. I used to have one of me when I was 7. I wish I had a portrait done of me now. I wouldnt make a good portrait though LOL. Could you do a portrait from a pic? Maybe you can draw me if you want and I could pay you Smiley.
6  CLOTHING / Clothing: Completed Projects: Reconstructed / Re: my son recons his jeans on: October 01, 2005 04:11:39 PM
Hmmm tell him I got 3 teeth left and they are in great condition ahahhaha jk ( bout the 3 teeth LOL ). Do I got money? Well, yes I do but it has been invested in a severely large collection of lotion.. literally. Fine, Im poor cuz I cant save. I got a job though.. so maybe he can teach me how to save? Actually.. how old is your son? Hah I dont wanna feel like a child molester if he is underage. Hmmm anyways..

I think you are a good mother with your restrictions and what not. My parents was never ever around when I was growing up ( Im 22 ), so I got into everything. I didnt have no morals and had no guidance so I done what was "cool". I fell into the wrong hands ( I had great friends but we chose to do the wrong things ). By the time I was 10... ive done everything that is 'adult oriented'. I dont wish I could erase my past and start over because I actually had a good time being bad. Technically, I raised myself and I think Ive done a good job now that Im older and dont do them things anymore. I love to educate the younger folks about the things Ive done and how it changed my life.. I guess thats how it could be put. Im a really good person.. I just appear to be some freak of nature cuz of my piercings and tattoos. I think its awesome making people judge me cuz of my appearance and they get it all wrong. Oh yea back to topic LOL. I wish I had a mother like you. I love the rules you have. I hope that me and your son carries your parenting skills when we have our kids Wink hahaha Ill stop LOL. I think its really important to have parent-child relationships to be strong like the ones your family has, not many families these days have that. You have really wonderful kids Smiley. I really admire you for being there for your children.

Does your other children reconstruct their clothes? Id love to see more of what they do. *ooo just saw some more items from your family* Yall are awesome. YOu have a beautiful family
7  JEWELRY AND TRINKETS / Trinkets and Jewelry: Completed Projects: General / Re: sparkling coloured cones and more jack! on: September 29, 2005 09:31:36 PM
What are the cones used for?
8  CLOTHING / Clothing: Completed Projects: Reconstructed / Re: POLO RECONSTRUCTIONS!!!!!!! CH-CH-CH-CHECK IT OUT!!!!!!!!!! on: September 28, 2005 10:25:09 PM
Very cute. I never heard of them bands or whatever they are LOL but thats ok Smiley. Also, you are such a cutie! Your shirts look like they match your personality too.
9  CLOTHING / Clothing: Completed Projects: Reconstructed / Re: my son recons his jeans on: September 28, 2005 10:21:02 PM
Does he wanna get married? Wink LOL Jk but he does look cute and I love the fact he does all his jeans in some way. Beats paying so much for jeans like that.
10  HOME SWEET HOME / Interior Decorating: Completed Projects / Re: Black, Red, & White Room Decor on: September 25, 2005 10:34:31 PM
I  need to get better pics soon. How I attached the drapes or whatever to my bed.. well its a wrap around canopy bed so I just unscrewed the horizontal rails and slid them on. I didnt take my time on making them at all so I just folded a 'seam' and straight stitched across so its like a pocket deal ( like normal curtains ). Prior to the red and black scheme.. it was dorky safari bedding and I made the same type of curtain deals for my bed in tan and cream. It was lovely.

I definately need to clean my fan but Im lazy, LOL. If I ever get some time ( aka get unlazy ), I will get new pics. Ill show yall my sexy trash can and my lil drawer system things and whatever else I can find to display.

My rug is the wrong shade of red Sad. I plan to buy a lot of black and red door rug and attach them all together for a checkered effect. I wish I could cover the whole floor but I have A LOT of square footage.. also really really really heavy entertainment center so you know.

Definately gonna buy tons of red and black mini flowers or something and outline my door way. Yes my room is a lil girly but toned down and I love it!

I have ceiling tiles and I plan to buy lots of the material my bed curtains are made of and weave them in and out the tiles. Maybe sound dorky to you but I think it will look awesome!

I got big dreams for my room LOL. I do got a question though.. more like a plead for ideas..

My entertainment center is huge with open shelves ( I will show you a pic when I get around to it ). It has a lot of color from candles, movies, etc and I HATE IT. I need some help on how to conceal some of the color. I suppose I could mount some fabric up.. but that would look kinda dorky right? LOL. I am stuck on what to do. Id cry if I had to put all the stuff away cuz I have absolutely no room to hide it away.
Pages: [1] 2 3 ... 7


FacebookTwitterPinterest
only results with images
include swap threads
advanced search



Latest Blog Articles
Tute Tuesday: Salt Dough Ornament
Three's a Charm
Meatless Monday: Fruit Pizza



Support Craftster
Become a
Friend of Craftster

Buy Craftster Swag
Buy Craft Supplies

Craftster heartily thanks the following peeps...
Moderators

Follow Craftster...






Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!

Help | About | Contact | Press | Advertise | Privacy Policy | Cookie Policy | Terms | Site Map

Copyright ©2003-2017, Craftster.org, © 2009-2018 MH Sub I, LLC dba Internet Brands