A Crafts Community For Craft Ideas & DIY Projects - Craftster.org
Help | About | Contact | Press | Advertise | Terms | Site Map
Welcome, Guest.
Please login or register.
Random Tip: Join us for fun, contests and discussions on Craftster's Facebook page!
Total Members: 295,083
Currently Running With Scissors:
456 Guests and 5 Users
Home Craftster Community Crafting Articles Craft Tutorials My Craftster Crafting Calendar City Guides Craft Shop


Pages: [1]
Jump to page:
  Show Images Only     Send this topic  |  Print  |  Bookmark  
Topic: Montreal, Quebec - Inscription Foire Déc 2013 - 2013 Dec Fair Application  (Read 202 times)
Tags for this thread:  Add new tag
Share the love... Pin it Submit to reddit add to Wists
1+
 
Old Skool Crafts
« on: October 21, 2013 09:35:08 PM »

Inscription Foire Déc 2013 - 2013 Dec Fair Application

(English will follow)
Bonjour a tous!

Nous vous invitons à vous joindre à nous pour nos Foires Artisanales des Fêtes presentées par Old Skool Crafts. Les 7 - 8 Décembre et les 14 - 15 Décembre.

S'il vous plaît remplir le formulaire ci-dessous dans un courriel si vous désirez une table: oldskoolcrafts@gmail.com

Nous recherchons également des volontaires qui seraient intéressés à donner un atelier ou faire une démonstration à des enfants dans notre zone pour enfants.

Ceci est une Foire "Sélectionnée" pour assurer une vaste étendue d'items variés, jolis et originaux. Nous aimons promouvoir les Artisans locaux d'items faits à la main, d'art original, de bijoux, vêtements, photographies, imprimés et illustrations...etc . Les Artistes de l'extérieur de Montréal sont également les bienvenus! Le processus d'application sera court car nous avons un nombre d'espace limité.
 
La date de limite pour l'Inscription est le 1 Nov, 2013 à Minuit.
Les Artisans sélectionnés seront avertis avant le 6 Nov, 2013 à Minuit.
 
Si vous n'êtes pas acceptés, ceci ne veux pas dire que nous n'apprécions pas vos créations.Puisque cette Foire est "Sélectionnée",  nous ne pouvons accepter qu'un nombre limité d'applicants pourchaque "genre" de produits afin de ne pas saturer la foire et la clientèle avec des items similaires.Nous tentons de varier la selection d'une Foire à l'autre, et d'un Artisan à l'autre.S'il vous plaît n'hésitez pas à appliquer pour les futurs événements.

S'il vous plaît répondre à toutes les questions de la section "Inscription" dans un courriel à oldskoolcrafts@gmail.com.

Détails de l'événement:

Le 7 - 8 Déc et le 14 - 15 Déc, 2013.
De 11h00 à 18h00 (Les deux jours, les deux fin de semaine)
105 Saint-Viateur Ouest, Coin Saint-Urbain. (Sous-sol de L'Église Saint-Michel)

Tables de 4pi: $80
Tables de 6pi: $100
Tables de 8pi: $120 (Nombre Limité)
Les deux jours (une fin de semaine), taxes incluses.

L'installation des tables débute à 10h00.

Les tables et chaises sont fournies, les nappes de tables ne le sont PAS.

Les détails de paiement seront envoyée aux participants le 11 Nov. 2013.
 
INSCRIPTION:(S'il vous plaît répondre à toutes les questions)

1. Votre nom et le nom avec lequel nous ferons votre promotion.

2. Site Web ou lien Facebook (si vous en avez un) ET 2-4 photos de vos créations. Les photos qui nous sont envoyées seront utilisées pour des fins promotionnelles. (1Mo max svp)

3. Quelle fin de semaine désirez vous participer ?
a. 7 - 8 Déc.
b. 14 - 15 Déc.
c. Les deux
Si vous choisissez l'option C, vous devez nous donner quelle fin de semaine vous préférez, parce que ce ne sont pas tous les gens qui en font la demande qui pourront participer aux deux Foires.

4. Descriptions de vos créations et ce qui les rends spéciales.

5. La grandeur de table que vous réservez: 4pi 6pi ou 8pi. (Premier et deuxième choix)

6. Avez-vous besoin d'espace pour un présentoir? (Vous devez amener votre propre présentoir) espace de 3pi par 3pi seulement.

7. Avez-vous des demandes paticulières?

Si vous désirez partager une table de 6pi avec un autre Artisan, ou séparer la fin de semaine avec un autre Artisan (un le samedi, l'autre le dimanche), vous devez nous fournir leur information également (question 1 à 7).
 
Travaillons ensemble afin d'en faire un excellent événement! Nous espérons avoir des nouvelles de vous bientôt!

Merci!

Nikki B.
oldskoolcrafts@gmail.com
www.oldskoolcrafts. webs.com
 

English
Hello everyone!

We would like to invite you to join us for our Holiday Artisan Fairs presented by Old Skool Crafts on December 7th - 8th & December 14th - 15th, 2013!

Please fill out the application below if you would like to rent a table. Please send it to:  oldskoolcrafts@gmail.com

We are also looking for any volunteers who would be interested in giving a workshop or preforming a demo for children in our kids Crafts area.

This is a Curated Fair to insure a diverse range of beautiful and original items. We love to promote Local Artisans of Handmade items, Original Art, Jewelry, Vintage, DIY and Designer clothes, Photos, Prints and Illustrations etc. but Artists from areas outside of Montreal, Quebec are also welcome.
There is a short application process as there are limited spots.

The Application Deadline is Nov 1st, 2013 at Midnight.
Vendors that are accepted will be notified on Nov 6th, 2013 by midnight.

If you are not accepted, this does not mean we do not appreciate your creations. Since this is a curated fair we can only accept a limited amount of applicants from each Genre of art to not saturate the Fair with similar items. Please feel free to apply again for future fairs.

Please answer all of the questions in the "Application" section and send it via e-mail to oldskoolcrafts@gmail.com.

They will be held:
December 7th - 8th & December 14th - 15th, 2013
11:00am - 6:00pm (both Days, both weekends)
105 Saint Viateur West, corner St.Urbain (Basement of St. Michael's Church)

4ft Table = $80
6ft Table = $100
8ft Table = $120 (Limited amount)
For Both days, taxes included.

Set up of your tables begins at 10am.

Tables and Chairs are provided. Tablecloths are NOT.

Payment details will be sent out to participating Artisans November 11th, 2013.

APPLICATION: (Please answer all questions)

1. The name of your business or name we should promote you with.

2. Website link or Facebook link (if you have one) and 2-4 photos of your work. Photos sent to us may be used for promotional purposes. (under 1MB please)

3. Which weekend would you like to participate:
a. 7 - 8 Dec.
b. 14 - 15 Dec.
c. Both
If you choose option c. you must state which weekend is your preferred weekend as not everyone that requests both will be accepted to both.

4. Description of your creations and what makes them special.

5. Which table size you would like to reserve: 4ft, 6ft or 8ft. (First and second choice)

6. Do you need space for a small display rack? (Provided by you) 3' x 3' area only.

7. Do you have any special requests?

If you wish to share a 6ft table with another vendor or split the weekend with another vendor (One vendor Sat & the other Sun) you must provide their information (Questions 1-7) as well.

Let's make this a great event! We hope to hear from you soon!

Thank you,
Nikki B.
oldskoolcrafts@gmail.com
www.oldskoolcrafts. webs.com
THIS ROCKS   Logged
Threads you might like:
Pages: [1] Jump to page:
  Send this topic  |  Print  |  Bookmark  
 
Jump to:  



only results with images
include swap threads
advanced search



your ad could be here!

How-To Videos
How Quilting Can Help People in Need
How to Make a Whirlwind Flag Quilt Block
Creative Letter packaging Ideas
Wanda Wen Gift Wrapping Advice
Birthday Mini Album with Acrylic Cover
Latest Blog Articles
CrafTATstic Crafty Tattoos: 30th Birthday Tattoo
April 17, 2014 Featured Projects
Spotlight On: Amigurumi

Comparison Shopping




Support Craftster
Become a
Friend of Craftster

Buy Craftster Swag
Buy Craft Supplies
Comparison Shopping

Craftster heartily thanks the following peeps...
Moderators

Follow Craftster...






Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!

Copyright ©2003-2014, Craftster.org an Internet Brands company.