A Crafts Community For Craft Ideas & DIY Projects - Craftster.org
Help | About | Contact | Press | Advertise | Cookie Policy | Terms | Site Map
Welcome, Guest.
Please login or register.
November 17 News: WOW!  Congratulate the winner of DIY Halloween Costumes 2015!
Total Members: 313,042
Currently Running With Scissors:
562 Guests and 5 Users
Home Craftster Community Crafting Articles Craft Tutorials My Craftster Crafting Calendar City Guides Craft Shop

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 20
Jump to page:
  Show Images Only     Send this topic  |  Print  |  Bookmark  
Topic: Assemblage Art Swap - sign up CLOSED, send out extended to 10/11  (Read 21408 times)
Tags for this thread:  Add new tag
Share the love... Pin it Submit to reddit add to Wists
Friend of Craftster Friend of Craftster

May the Ghost Squid be with you.
Offline Offline

Posts: 10985
Joined: 06-Jan-2008

View Profile WWW available for personal swaps
« Reply #20 on: August 29, 2013 05:53:10 AM »

I love your pinterest, artista!  We have many shared tastes!   Cheesy

"We can have anything we want, because we can make it." - RovingAnarchist

Proud member of SEEN: the Society of Ernestly Embroidering Nerds


« Reply #21 on: August 29, 2013 07:02:24 AM »

sent mine in last night  Grin
odd is always a good thing. can't wait to look at everyones pins tonight - love that site - I guess a lot of co workers do too as it's now blocked it's work  Cry

« Reply #22 on: August 29, 2013 09:50:47 AM »

ha i loves you guys! i will personal swap every oddball in here if yall want to, so it is ok whom ever we get paired with! i'd be happy swappin odd for the rest of my life lmao then i can do some awsome oddities ish ecoratin' lol

lol whoot i have some stalkers!!!! sound funny right rofl...rest assured i am going to stalk all of you right back! lmao stalker tag!

haha. i am totally going to host some oddddd swaps in the future when i am not in soo many swaps... so keep an eye out as i have plentyyyy of ideas! lol

you guys made me feel specialll!  loves yall...lovveesss!

Loves poppets and anything zombie! Will personal swap !
« Reply #23 on: August 29, 2013 10:10:45 AM »

oh yeah.. pm me me if you want an oddball holliday idea messaged to you once in a while for fun! me and my kids make up our own odd hollidays randomly throughout the year! lol it is alot of fun! i coul dmessage ya when they are happening along with ideas of fun stuff to do during it if anyone wants!

as example today me and my kids are having crazy mustache day! lmao spawned off of some play mustaches we saw at the dollarstore lmao yes we have odd fun!

i made some laminate mustache faces and spray shaving cream on it for my kids to fake shave with a razor that has no blade lol. and they are having fun putting fake mustaches on a couple stuffies. haha i promise my other hollidays are totally more workable haha!

omg i cant remember atm for the life of me who made that awsome chrochet beaded snake necklace...dang memory! but isn't it oddlishously awsome!!! i so gotta learn to make one as i would totally wear it! haha

i can't wait till didi takes a lil nap so i can go pinterest stalkin! i am sure i will be repin crazy lol who knows maybe i will even be makin some new boards! you all can be soo inspiring! Smiley

did you guys see especially those last two links that the organiser put on here? omg i will never look at crab/ lobster claws the same! i wonder how they maintained the shells and still got all the meat out so it wouldn't smell? or do you think those are plastic? haha getting ideas!

my hubbys friend went to arizona right now. how odd is it that i asked him to find and bring me back a tarantula and a scorpion! not like though, as i am afraid of the living ones. hoping he will see some that are in a store, as in not pet store lol. he asked me if i want a snake too. i do love snakes. wonder why i am not scared of those! i am scared of tarantulas live though.. jitter.  i want to make a cabinet of curiosities.

since we do not have partners yet i figure it is safe to chat a lil. maybe it might help give ideas anyway to ponder over!

speaking of which, where the heck does everyone find those awsome porcelan doll heads that are all weathered and creepy like that! all i see are cute ones at the thrift shop. maybe they have some process for creapying up dolls. i am going to research this! and how the heck to they get the hair off of some of them!?

hope i am not typing too much! i really do enjoy talking so feel free to pm me all you want peoples! Smiley

Loves poppets and anything zombie! Will personal swap !
Offline Offline

Posts: 6404
Joined: 30-Jan-2009

msassive stroke March 18 not right in the head.:(

View Profile WWW available for personal swaps
« Reply #24 on: August 29, 2013 10:39:10 AM »

Wow, goatgoddess your pins are also. Repinned quite a few of them.

I have a split personality, because you guys crack me up.  AND The best day I ever had was TODAY!
« Reply #25 on: August 29, 2013 10:46:47 AM »

was checking out google for distressing doll heads <G>
I would think paint, sandpaper and such would work for aging doll heads

this popped up

and of course

Friend of Craftster Friend of Craftster

Im not crazy about reality, but its still the only place to get a decent meal-Groucho Marks
Offline Offline

Posts: 8113
Joined: 20-Apr-2010

I had a stroke Oct. 6th. Doing OK..just slow ;D

View Profile
« Reply #26 on: August 29, 2013 02:16:14 PM »

I'm just glad we are tossing around the word Odd and not weird.  When I was growing up, weird was used on me way to much and never as a compliment.  I know most folks use it in a nice way these days, but I still feel a bit sick to my tummy when it is used on me.  I love all the other distinctively unique words however, eclectic being a favo.  I reworked a little prayer from my childhood today for odd, so here it goes....

Odd is good...
Odd is great...
I need more Odd upon my plate Grin
Swap Moderator
More Art, Less Craft Moderator

Friend of Craftster Friend of Craftster

I'm an altered girl, in an altered world....
Offline Offline

Posts: 14157
Joined: 17-Oct-2005

Colour outside the lines!

View Profile WWW available for personal swaps
« Reply #27 on: August 29, 2013 03:06:35 PM »

check out Etsy for oddments Smiley

Have a Swap Problem?  Please open a HELP DESK ticket!!

My STS Winter Market Shop!

I am thinking of aurochs and angels, the secret of durable pigments, prophetic sonnets, the refuge of art..."  Vladimir Nabokov
« Reply #28 on: August 29, 2013 04:07:17 PM »

love the odd saying!

my mom didn't like that word either.

yes i found awsome stuffs from off etsy. just bought one yesterday too! teehee

Loves poppets and anything zombie! Will personal swap !
Friend of Craftster Friend of Craftster

Offline Offline

Posts: 7124
Joined: 10-Aug-2008

Crafting to keep insanity at bay.

View Profile WWW
« Reply #29 on: August 29, 2013 05:54:04 PM »

I just added two more swappers! Welcome goatgoddess and frostyy772!

I have a sudden urge to pull out all my random bins of crap and start to play a bit  Grin

Threads you might like:
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 20 Jump to page:
  Send this topic  |  Print  |  Bookmark  
Jump to:  

only results with images
include swap threads
advanced search

your ad could be here!

How-To Videos
How to Make Homemade Snow Globes
Snow Day Crafts for Kids
Arianna Huffington: Running for Governor
Arianna Huffington: 37 Rejections
Arianna Huffington: President & Editor-In-Chief, The Huffington Post
Latest Blog Articles
Meatless Monday: Spinach Feta Breakfast Quiche
Handmade Holiday Gift Guide: Asymmetric Cowl
Handmade Holiday Gift Guide: Felt Basket

Comparison Shopping

Support Craftster
Become a
Friend of Craftster

Buy Craftster Swag
Buy Craft Supplies
Comparison Shopping

Craftster heartily thanks the following peeps...

Follow Craftster...

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!

Copyright ©2003-2015, Craftster.org an Internet Brands company.