A Crafts Community For Craft Ideas & DIY Projects - Craftster.org
Help | About | Contact | Press | Advertise | Terms | Site Map
Welcome, Guest.
Please login or register.
Random Tip: Joining an Organized Swap? Please review the rules and info on a regular basis.
Total Members: 297,048
Currently Running With Scissors:
427 Guests and 11 Users
Home Craftster Community Crafting Articles Craft Tutorials My Craftster Crafting Calendar City Guides Craft Shop

Pages: [1]
Jump to page:
  Show Images Only     Send this topic  |  Print  |  Bookmark  
Topic: København?  (Read 3783 times)
Tags for this thread:  Add new tag
Share the love... Pin it Submit to reddit add to Wists
1+

solidknapp
« on: June 13, 2005 02:55:47 AM »

Looks like I'll be moving to Copenhagen in september (YAY)! So I was wondering if there's any crafty danes around, to give me hints on where to buy supplies? I'll probably be living in the Amager- area, but anywhere in the city is fine...
I'm also concidering joining the copenhagen stitch n' bitch, does any of you know anything about it? (number of members, age of members etc).
Davs
THIS ROCKS   Logged

Don't tease me about my hobbies, I don't tease you about being an asshole!
bagheraa

I'm not a llama! (I am a black leopard)

View Profile
« Reply #1 on: June 30, 2005 09:43:55 AM »

Jeg skrev akkurat i den andre tråden din, men da snublet jeg over denne også Smiley Jeg flytter til Amager på mandag for å studere på Arkitektskolen. Jeg vet ikke så mye annet enn at det er mange fine garnbutikker i København (mange er dyre, men mye fint som jeg ikke har sett i Norge), var blant annet innom 'Sommerfuglen' som ligger ved Vandkunsten, ikke langt fra Rådhusplassen. Ellers har de Panduro Hobby på Nørrebro, visstnok billigere enn her, og Stof 2000 ligger rundt omkring i sentrum. Gleder meg Smiley

Hva skal du i København da?
Jeg har også lyst til å bli med på en Stitch'n'Bitch, så du får holde meg oppdatert! Har prøvd (litt) å få til noe i Oslo, men det ble aldri noe...

Bagheraa
THIS ROCKS   Logged

Bagheraa is on Ravelry Wink
solidknapp
« Reply #2 on: July 14, 2005 11:38:00 AM »

bagheraa-
så teit at du flytter! ellers kunne vi startet stitch n bitch sammen her i Oslo til høsten...
Jeg begynner på kandidatsstudiet i psykologi i kbh i februar, skal gå et semester til her i oslo først.
Så da møtes vi kanskje på stitch n bitch der etter jul en gang? vil forresten gjerne ha tips om billige bosteder, samt flere craft shops osv hvis du vet om noe...

Tonje/ solidknapp
THIS ROCKS   Logged

Don't tease me about my hobbies, I don't tease you about being an asshole!
Melladh
Jolly doomsday prophet

View Profile WWW
« Reply #3 on: August 03, 2005 11:09:58 AM »

Jag ska till köpenhamn över två dagar snart - hoppades hitta lite fler förslag än de jag redan visste, men jag har varit på alla de där tre.

Sommerfuglen är helt underbar garnaffär. Jag varken stickar eller virkar, för jag är hemskt dålig på det, men man blev väldigt sugen när man såg alla mysiga garner de har...
THIS ROCKS   Logged

"That's my lab table and this is my work-stool. And over there is my intergalactic spaceship! And here's where I keep assorted lengths of wire."
Moustgaard
« Reply #4 on: October 11, 2005 04:09:50 AM »

Hejsa  Smiley

Jeg har ikke set dette emne før nu.

Jeg bor i København, helt præcist på Amager. Hvis I tror jeg kan hjælpe med noget må I bare sige til.

Håndarbejscentret i Amagercentret har garn, stof, strikke-, hækle- og broderi-'ting'. Deres garn er ikke så spændende, men mange gange kan man finde gode billige ting der, hvilket jo er fint når man er studerende Roll Eyes

Der er en vældig god lille garnforretning i Holmbladsgade, hvor man kan få god hjælp, hvis man er gået i stå med sit garn.

Jeg ved faktisk ikke om der er Stitch'n'bitch i København.

Paduro Hobby ligger ved Nørreport og i Rødovrecentret.

Hvis I maler og laver billedkunst findes der en fantastisk butik ved Nikolaj Kirke i centrum, men den er desværre lidt dyr.

Velkommen til!
THIS ROCKS   Logged
Prettyinpink
« Reply #5 on: November 25, 2005 01:32:12 PM »

Wow, danske tråde på crafster!
Jeg er imponeret, her har jeg lurket længe uden at vide dette.
Men jeg kan se tråden er lidt gammel efterhånden, men jeg håber på et update om hvad der sker i København, eller andre steder for den sags skyld. (Jeg er i Aalborg).

- Louise
THIS ROCKS   Logged
SnowDudi
« Reply #6 on: October 02, 2009 11:59:28 AM »

generelt for alm. hobbyting (perler, papir etc) der bruger jeg cchobby.dk... panduro er alt alt for dyr og faktisk er cchobbys kvalitet bedre (og man får meget for pengene) ulempen er så bare at det er en netshop, så man kan ikke se det i "levende live"

jeg ku godt bruge nogen der ku lærer mig at sy på maskine til gengæld hehe.. og et sted at købe stof billigt (har kun en stof2000 i nærheden...) any takers? (jeg bor forresten i Høje Taastrup hehe)

/snow
THIS ROCKS   Logged
Threads you might like:
Pages: [1] Jump to page:
  Send this topic  |  Print  |  Bookmark  

Jump to:  

only results with images
include swap threads
advanced search

your ad could be here!

How-To Videos
Why do some Cameras have a Viewfinder/LCD?
What Is Image Stabilization?
What Is Intelligent Auto? What Is Scene Mode?
Why is there a delay when I take a Picture?
What is Facial Recognition?
Latest Blog Articles
August 20, 2014 Featured Projects
Tute Tuesday: Faux Cross Stitch Sweatshirt
More Great Crafts Using Cardboard Tubes

Comparison Shopping

Support Craftster
Become a
Friend of Craftster

Buy Craftster Swag
Buy Craft Supplies
Comparison Shopping

Craftster heartily thanks the following peeps...
Moderators

Follow Craftster...