A Crafts Community For Craft Ideas & DIY Projects - Craftster.org
Help | About | Contact | Press | Advertise | Cookie Policy | Terms | Site Map
Welcome, Guest.
Please login or register.
Random Tip: Do you have a crafty tattoo?  We'd love to feature it in our Crafty Tattoos blog series!  Share it with us here!
Total Members: 302,376
Currently Running With Scissors:
429 Guests and 3 Users
Home Craftster Community Crafting Articles Craft Tutorials My Craftster Crafting Calendar City Guides Craft Shop


Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 35
Jump to page:
  Show Images Only     Send this topic  |  Print  |  Bookmark  
Topic: For the love of Faeries swap sign up Feb 2-12th and New sendouts April 5th  (Read 29031 times)
Tags for this thread:  Add new tag
Share the love... Pin it Submit to reddit add to Wists
1+
 
aisy
« Reply #20 on: February 03, 2010 08:56:09 PM »

sadly, i dont think i will be able to join this round, as i am waiting to join the alice and dinosaur swap Sad
im really hoping you guys start another one during the summer
THIS ROCKS   Logged

woodland_faerie
craftie Woodland faerie
Offline Offline

Posts: 654
Joined: 12-May-2008

Sewing feral faerie creature TEXTURE YUM


View Profile available for personal swaps
« Reply #21 on: February 04, 2010 12:13:04 AM »

yeah yeah yeah whats so cool bout alice and dino's anyways? can they steal babies NOOOOO....can they grant you wishes NOOOOO...can they still you one day that equals 100 years in human NOOOO.... but really  no hard feelings go have fun with your ancient lizards and twisted tea parties and such....geeezzzz lol its way MORE FAERIE SWAPS to come Wink
THIS ROCKS   Logged

Watch out for toadstool rings!
www.wists.com/woodland_faerie
I love personal swaps we can do one with faerie clothing just ask! I've got a vintage fabric for trade
parallax
« Reply #22 on: February 04, 2010 01:57:53 AM »

I'm soooo in! I've got the time and I am really into a fairy/nature spirits kick lately!
THIS ROCKS   Logged

brunette_bombshell
Rock on Gold Dust Woman
Offline Offline

Posts: 279
Joined: 08-Jan-2008

Players only love you when they're playing...


View Profile WWW
« Reply #23 on: February 04, 2010 06:19:26 AM »

Um, yeah... so I definitely need to join this swap. I'll work on my questionnaire right now! Well, when I have time in between working. I love Fern Gully too! I just watched it the other day, hadn't seen it in ages! OMG, can't wait!
THIS ROCKS   Logged

woodland_faerie
craftie Woodland faerie
Offline Offline

Posts: 654
Joined: 12-May-2008

Sewing feral faerie creature TEXTURE YUM


View Profile available for personal swaps
« Reply #24 on: February 04, 2010 06:20:42 AM »

welcome to the wood parallax you might find this place to good health and wealth with the cup filled up of faerie!  Wink So i am off to work today gonna go cut some fabric for the masses and dream about the land of faerie.... Roll Eyes
THIS ROCKS   Logged

Watch out for toadstool rings!
www.wists.com/woodland_faerie
I love personal swaps we can do one with faerie clothing just ask! I've got a vintage fabric for trade
Hadassah
« Reply #25 on: February 04, 2010 06:48:19 AM »

Ha ha! I love the note beside my name! Smiley
THIS ROCKS   Logged

aisy
« Reply #26 on: February 04, 2010 08:17:32 AM »

yeah yeah yeah whats so cool bout alice and dino's anyways? can they steal babies NOOOOO....can they grant you wishes NOOOOO...can they still you one day that equals 100 years in human NOOOO.... but really  no hard feelings go have fun with your ancient lizards and twisted tea parties and such....geeezzzz lol its way MORE FAERIE SWAPS to come Wink
lmao-sorry!but i will def try to join the other rounds
THIS ROCKS   Logged

brunette_bombshell
Rock on Gold Dust Woman
Offline Offline

Posts: 279
Joined: 08-Jan-2008

Players only love you when they're playing...


View Profile WWW
« Reply #27 on: February 04, 2010 09:24:53 AM »

Just sent in my info! Now off to update my wists and whatnot.   Grin
THIS ROCKS   Logged

Im Sew Silly
Friend of Craftster Friend of Craftster

If you're crafty and ya know it, clap your hands....
Offline Offline

Posts: 1750
Joined: 02-Jun-2008


View Profile
« Reply #28 on: February 04, 2010 09:55:40 AM »

hey sew silly come play lol....You shouldn't be intimidated of what i wrote i am just faerie love'n faerie crafter with a lot to say and  very excited about this swap this swap isn't just for the believers of faeries its just a swap for anyone has a love for faeries or are inspired by the thought of faeries yes i do myself believe in faeries but if they are a muse than by so means join yes i believe that this swap will be a good one !

LOL, you dont know how badly i DO want to come and play amongst you fae loving folk! I dont think i am going to get to this round though...or its looking that way at this time.
If I dont get too, I will surely be admiring the gallery and whatnot to see what all you crafty ones come up with! haha, after reading about this one i had to go and immediately draw a fairy Smiley

And yeppers, i can say whomever gets woodland as a craft partner will NOT be dissappointed! SHe has some Skills!  Cool

okay...off to make a fairy door for my craft room....i think they may like easier access to that part of the house...what do you think?  Wink
THIS ROCKS   Logged

Exodus 35:35 (NIV)~ He has filled them with skill to do all kinds of work as engravers, designers, embroiderers in blue, purple, and scarlet yarn and fine linen, and weavers - all of them skilled workers and designers

Current Swaps:
Poppet vs Amigurumi
LadybugsAndBumblebees
Friend of Craftster Friend of Craftster

Offline Offline

Posts: 5642
Joined: 18-Dec-2009

I'm so squishy!


View Profile
« Reply #29 on: February 04, 2010 03:19:48 PM »

I am just waiting for feedback in the Newbie Swap, but would REALLY like to join this swap once I can.  I have the same question a few others do...do you really have to know a lot about faeries to join this swap?  I like how they look, but I don't know much about them...

(P.S.  Like them so much I have a LARGE lower back tatoo of a fairy...three 1/2 hours to do, but I LOVE it!)
THIS ROCKS   Logged

http://Pinterest.com/LdybgGrl (my personal pinterest)
www.etsy.com/shop/LadybuggirlCrafts
http://Pinterest.com/LadybuggirlCrafts (my business pinterest-click on banner in right corner)
I'm on instagram:  ladybuggirlcrafts

You can call me Queen Bee!
Or, Ladybug Girl, if you'd prefer.
Threads you might like:
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 35 Jump to page:
  Send this topic  |  Print  |  Bookmark  
 
Jump to:  



FacebookTwitterPinterest
only results with images
include swap threads
advanced search



your ad could be here!

How-To Videos
Whacky Facial Treatments That Celebrities Swear By
Inside Smashbox Studios
How to Pull Off Faux Freckles
Beauty Products to Buy Until You Die
Jennifer Lawrence Is the New Face of Christian Dior Beauty
Latest Blog Articles
@Home This Weekend: Fabric Boxes
Tute Tuesday: A Pod of Narwhals
Hey, it's summer. Go outside!

Comparison Shopping




Support Craftster
Become a
Friend of Craftster

Buy Craftster Swag
Buy Craft Supplies
Comparison Shopping

Craftster heartily thanks the following peeps...
Moderators

Follow Craftster...






Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!

Copyright ©2003-2015, Craftster.org an Internet Brands company.