A Crafts Community For Craft Ideas & DIY Projects - Craftster.org
Help | About | Contact | Press | Advertise | Terms | Site Map
Welcome, Guest.
Please login or register.
Random Tip: Curious if a project is for sale, or if someone wants to do a private swap with you?  Please Personal Message the member rather than posting on the thread.
Total Members: 303,938
Currently Running With Scissors:
473 Guests and 13 Users
Home Craftster Community Crafting Articles Craft Tutorials My Craftster Crafting Calendar City Guides Craft Shop


Pages: [1]
Jump to page:
  Show Images Only     Send this topic  |  Print  |  Bookmark  
Topic: witchy minis  (Read 1150 times)
Tags for this thread:  Add new tag
Share the love... Pin it Submit to reddit add to Wists
1+
 
wtpdesigns
« on: May 23, 2009 11:21:21 PM »


i made these ages ago because i was sick and wanted something to do while in bed and clay was all i had on hand... i'm also somewhat obsessed with spiders and webs, as you can tell by some of the things i'm posting lol any and all change is for size comparison, those are made by the us mint lol



this is a "cake" or at least it's supposed to be, and misc. accessories to stage the scene! i was also watching a martha stewart weddings special while i was playing with clay lol made of clay and a wire web



this one is my fav,  the brush is my best piece i think, real wire bristles tipped in black nail polish for an authentic look, and the candle had a wick! misc clay and some wire



a "giant" mini lmao holly wreath 100% clay



poly clay web, for a floor cover or "outside" decor on a dollhouse... and a close up of this





misc halloween "decor" made of clay and wire



garden spider and web... i dunno if the lady i sold this to was more enamored with my clay work or my creative packaging lol i rigged a few index cards so he wouldn't get squished



witchy kitchen cannisters... they don't open though  Embarrassed



my second fav, after the vanity... the witchy birthday set, the candles have wicks, the dessert forks are sooooooo cute and i made lil tiny matches outta clay and splinters of chopstick  Grin



another fav... teeny tiny black widow and a real copper web

these are also my first and only minis, so be nice lmao or at least be specific
comments, critique... anything you say is appreciated!

muffin!
« Last Edit: May 24, 2009 06:58:20 AM by kittykill - Reason: To comply with Craftster's guidelines. » THIS ROCKS   Logged

"I've got drinks piling up on my desk and a stack of pills I haven't even opened yet!"
"We're not gonna hide who we are, ok? I mean, we date, we're straight, get used to it."
http://www.myspace.com/wtpdesigns
SpookyPooky
~Where monsters and Wonderland come to life~
Offline Offline

Posts: 3187
Joined: 07-Aug-2008

I myself am, strange and unusual.


View Profile WWW
« Reply #1 on: May 24, 2009 04:15:29 AM »

Wow!  Shocked

My two favorite things...tiny spooky! I wish I could have some of these for me curio cabinet. Incredible work there, buddy!~ Grin
THIS ROCKS   Logged

shadowbox
Offline Offline

Posts: 728
Joined: 28-Feb-2009

You can catch me cutting paper snow flakes in hell


View Profile available for personal swaps
« Reply #2 on: May 24, 2009 07:42:59 AM »

Your spiders are amazing!
I love Halloween!
and polymer.
So these rock mah socks.
THIS ROCKS   Logged

Cephalopod Swap! - Organizing - Sent!

Gnome Swap - Crafting! - Sent

One Tiny Mustache Swap - Organizing - Sent 1/2



I am looking to do some personal swaps, I need wall art and lots of it!
pinokeeo
Offline Offline

Posts: 7631
Joined: 08-Mar-2007

Best of 2013 winner, but this is just as good.


View Profile WWW
« Reply #3 on: May 24, 2009 10:54:06 AM »

Incredible things.  Nice work.
THIS ROCKS   Logged

wtpdesigns
« Reply #4 on: May 24, 2009 10:57:39 AM »

Your spiders are amazing!
I love Halloween!
and polymer.
So these rock mah socks.

i make bigger ones too... i'll post em soon... i LOVE spiders lol they are all over my house, the first time my mom came in here she was horrified, i like hangin them from the ceiling with invisible thread or fishing line lol
« Last Edit: May 24, 2009 10:58:22 AM by wtpdesigns » THIS ROCKS   Logged

"I've got drinks piling up on my desk and a stack of pills I haven't even opened yet!"
"We're not gonna hide who we are, ok? I mean, we date, we're straight, get used to it."
http://www.myspace.com/wtpdesigns
Threads you might like:
Pages: [1] Jump to page:
  Send this topic  |  Print  |  Bookmark  
 
Jump to:  



FacebookTwitterPinterest
only results with images
include swap threads
advanced search



your ad could be here!

How-To Videos
Abbi Crutchfield at NYFW: Street Style Wisdom
Selena Gomez Sizzles in Lanvin
3 Totally Different Ways to Wear Cutoffs
5 Hottest Swimsuit Trends for Summer
How To Choose The Best Swimsuit For Your Body
Latest Blog Articles
@Home This Weekend: Buzy Bee Activity Chart
Craft Challenge #103 Announced - Foodie Frenzy 2
How to Make Tshirt Rugs

Comparison Shopping




Support Craftster
Become a
Friend of Craftster

Buy Craftster Swag
Buy Craft Supplies
Comparison Shopping

Craftster heartily thanks the following peeps...
Moderators

Follow Craftster...






Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!

Copyright ©2003-2014, Craftster.org an Internet Brands company.