A Crafts Community For Craft Ideas & DIY Projects - Craftster.org
Help | About | Contact | Press | Advertise | Terms | Site Map
Welcome, Guest.
Please login or register.
Random Tip: Join us for fun, contests and discussions on Craftster's Facebook page!
Total Members: 300,910
Currently Running With Scissors:
440 Guests and 6 Users
Home Craftster Community Crafting Articles Craft Tutorials My Craftster Crafting Calendar City Guides Craft Shop

Pages: [1]
Jump to page:
  Show Images Only     Send this topic  |  Print  |  Bookmark  
Topic: recycle materialen gezocht  (Read 2092 times)
Tags for this thread:  Add new tag
Share the love... Pin it Submit to reddit add to Wists
1+

Tanna
« on: April 12, 2008 03:47:06 AM »

--- edit: ik weet dat anderen hier op het forum ook spullen zouden kunnen gebruiken die op het ondertaande lijstje staan, maar als je toch iets overhebt maak je me er al gauw blij mee! als ik dingen over heb dan kan ik ze ook weer weggeven!! --

Voor een recycle en natuur project ben ik op zoek naar de onderstaande spullen. Voor alle artikelen geld wel dat deze goed schoongemaakt worden voordat ik ze kom ophalen of dat ze gebracht worden, dit is om vieze toestanden te voorkomen. de dingen die ik maak zet ik neer op een website (deze zal ik nog een keer neerzetten als deze wat meer op poten is) zodat de ideen wel vrij verspreid kunnen blijven. Nette spullen die ik niet kan gebruiken die overblijven van het project zal ik gewoon weer verdelen onder de mensen met intresse.

Ophalen kan ik doen in de randstad, brengen kan ook.
Als u wat over heeft kunt u een email sturen naar: tot-en-met-het-bot (at) hotmail (punt) com.
of gewoon even hieronder een reactie neerzetten.

Spullen die ik zoek

stof en garen
-kleding & tassen!!!                die niet meer gedragen of gebruikt worden,waar gaten inzitten of iets in die richting.                             
-gordijnen en vitrage              oude gordijnen, couponnen en stukken die over zijn.

hout          onbehandeld of behandelt, geverfd is ook niet erg. het liefst echt hout, en niet geperst. triplex is ook oke, balken enz zijn ook altijd welkom. Het liefst niet kleiner als 10 bij 10cm.

papier en klein karton
enveloppen, papieren met grote vlakken wit of effen.
ansichtkaarten en andere briefkaarten

uit de keuken en boodschappen
ijsstokjes van hout!!
oude lepels van metaal

schoonmaakartikelen en verpakkingen
oude ramentrekkers

overig
houtwerk
vlechtwerk (manden enzovoorts)
resten verf (acrylverf, plakkaatverf, muurverf, zijdeglans, hoogglans)
oude kwasten
spijkers, schroeven
« Last Edit: April 27, 2008 03:32:11 AM by tot-n-met-t-bot » THIS ROCKS   Logged
Le-Chat
« Reply #1 on: April 15, 2008 03:51:15 PM »

Ik heb kleding, gordijnen, tassen en evt wat plankjes voor je. Het zijn spullen die we hebben opgepikt uit het vuilnis om zelf wat mee te doen, maar ik heb al te veel, moet een beetje opruimen. De gordijnen heb ik niet gewassen, de kleding wel. PM me maar, dan kunnen we misschien wat afspreken. Woon in Amsterdam.
Oh ja, zelfs nog een complete tafel als je wilt. Die is van mezelf, maar te groot voor m'n huis.

xxx
Astrid
THIS ROCKS   Logged

Read about my t-2-t adventures and my own ecclectic way of recycling:
http://trashcollector.blogspot.com

Buy eco-friendly in my Etsy Shop:
http://LeChatCrochet.etsy.com
Tanna
« Reply #2 on: April 16, 2008 01:52:06 AM »

Ik heb kleding, gordijnen, tassen en evt wat plankjes voor je. Het zijn spullen die we hebben opgepikt uit het vuilnis om zelf wat mee te doen, maar ik heb al te veel, moet een beetje opruimen. De gordijnen heb ik niet gewassen, de kleding wel. PM me maar, dan kunnen we misschien wat afspreken. Woon in Amsterdam.
Oh ja, zelfs nog een complete tafel als je wilt. Die is van mezelf, maar te groot voor m'n huis.

xxx
Astrid

tof de pm is onderweg!
THIS ROCKS   Logged
Threads you might like:
Pages: [1] Jump to page:
  Send this topic  |  Print  |  Bookmark  

Jump to:  

FacebookTwitterPinterest
only results with images
include swap threads
advanced search

your ad could be here!

How-To Videos
Bold Metallic Gold Eye Shadow at the Desigual F/W 2014 Show
Give Yourself a Makeover Like the Pros
Concealer Top Picks
How to Make Pores Appear Smaller
How to Get the White Eyeliner Runway Trend
Latest Blog Articles
Handmade Gift Ideas: Wooden Chain
Handmade Gift Ideas: Upcycled Car Trash Bag
Tute Tuesday: Honkin' Big Beach Ball Snowman

Comparison Shopping

Support Craftster
Become a
Friend of Craftster

Buy Craftster Swag
Buy Craft Supplies
Comparison Shopping

Craftster heartily thanks the following peeps...
Moderators

Follow Craftster...