A Crafts Community For Craft Ideas & DIY Projects - Craftster.org
Help | About | Contact | Press | Advertise | Terms | Site Map
Welcome, Guest.
Please login or register.
Random Tip: If you see a project that you think is awesome and deserves to be a featured project, you can click the THIS ROCKS button to nominate it!
Total Members: 297,466
Currently Running With Scissors:
653 Guests and 28 Users
Home Craftster Community Crafting Articles Craft Tutorials My Craftster Crafting Calendar City Guides Craft Shop


Pages: 1 ... 7 8 [9]
Jump to page:
  Show Images Only     Send this topic  |  Print  |  Bookmark  
Topic: Goonies Never Say Die Swap Gallery  (Read 11708 times)
Tags for this thread:  Add new tag
Share the love... Pin it Submit to reddit add to Wists
1+
 
hippiejo74
Life, liberty and the pursuit of craftiness.
Offline Offline

Posts: 3250
Joined: 16-Sep-2007

Gotta go - kids chewed thru their straps...


View Profile WWW available for personal swaps
« Reply #80 on: May 12, 2008 09:55:02 AM »

 Grin Hehehehehe..... Roll Eyes
THIS ROCKS   Logged

Come check out my etsy shop - vintage, eco-friendly and all kinds of crafty goodness Smiley
http://www.etsy.com/shop.php?user_id=5029774

"Love is patient, love is kind. It does not envy, it does not boast, it is not proud."
1 Cor. 13:4
octopusgirl13
Offline Offline

Posts: 141
Joined: 19-Nov-2007

Octopus love <3


View Profile WWW
« Reply #81 on: May 17, 2008 08:39:21 PM »

oh my gosh, i got the rest of my swap stuff from jennybear omg love.. LOVE it . dont have pix tho camera= dumb  but love it omg  im freaking out thank you so much your amazing!
THIS ROCKS   Logged
hippiejo74
Life, liberty and the pursuit of craftiness.
Offline Offline

Posts: 3250
Joined: 16-Sep-2007

Gotta go - kids chewed thru their straps...


View Profile WWW available for personal swaps
« Reply #82 on: May 17, 2008 09:07:57 PM »

 Grin JB - you HAVE to post pics.... Shocked
THIS ROCKS   Logged

Come check out my etsy shop - vintage, eco-friendly and all kinds of crafty goodness Smiley
http://www.etsy.com/shop.php?user_id=5029774

"Love is patient, love is kind. It does not envy, it does not boast, it is not proud."
1 Cor. 13:4
JennyBear
« Reply #83 on: May 18, 2008 09:58:38 AM »

oh my gosh, i got the rest of my swap stuff from jennybear omg love.. LOVE it . dont have pix tho camera= dumb  but love it omg  im freaking out thank you so much your amazing!

yay! I'm so glad you liked them. Here's the photo I took before I sent:


It's Chunk (I made him do a little "Truffle Shuffle" for the camera) and Sloth Amigurumi style!
THIS ROCKS   Logged

Sometimes ninjas hide in here.
hippiejo74
Life, liberty and the pursuit of craftiness.
Offline Offline

Posts: 3250
Joined: 16-Sep-2007

Gotta go - kids chewed thru their straps...


View Profile WWW available for personal swaps
« Reply #84 on: May 18, 2008 10:55:08 AM »

 Shocked JB - these are AWESOME!!!! I am so putting these on my wist!! GREAT JOB!!!!
THIS ROCKS   Logged

Come check out my etsy shop - vintage, eco-friendly and all kinds of crafty goodness Smiley
http://www.etsy.com/shop.php?user_id=5029774

"Love is patient, love is kind. It does not envy, it does not boast, it is not proud."
1 Cor. 13:4
timid_gothica
Offline Offline

Posts: 712
Joined: 18-Sep-2007

I will spray paint your face!


View Profile
« Reply #85 on: May 18, 2008 11:01:38 AM »

that's so flippin awesome.
THIS ROCKS   Logged

It's a strange world. Some people get rich and others eat shit and die
- Hunter S. Thompson

my etsy!
http://www.etsy.com/shop.php?user_id=5779650
JennyBear
« Reply #86 on: May 18, 2008 12:06:03 PM »

Thanks thanks. FYI and big shot out... I got the pattern for the body from the fine people of Geek Central Station (Thanks for the inspiration artoo1121!).
THIS ROCKS   Logged

Sometimes ninjas hide in here.
RachelKristin
rude crude & tattooed
Offline Offline

Posts: 3624
Joined: 18-Feb-2007

Vulgarity is my specialty


View Profile WWW available for personal swaps
« Reply #87 on: May 18, 2008 05:06:25 PM »

that is too freakin awesome! sloth is perfect!
THIS ROCKS   Logged

My Tumblr page
http://rachelkristin.tumblr.com/

Check out my Etsy store to purchase some of my work!
http://rachelmckay.etsy.com

Do you Twitter? Follow me!
http://twitter.com/JigsawYouth

My Flickr
http://www.flickr.com/photos/rachelmckay/
octopusgirl13
Offline Offline

Posts: 141
Joined: 19-Nov-2007

Octopus love <3


View Profile WWW
« Reply #88 on: May 18, 2008 08:42:43 PM »

oh my gosh, i got the rest of my swap stuff from jennybear omg love.. LOVE it . dont have pix tho camera= dumb  but love it omg  im freaking out thank you so much your amazing!

yay! I'm so glad you liked them. Here's the photo I took before I sent:
http://www.craftster.org/pictures/data/500/goonies_swap.jpg

It's Chunk (I made him do a little "Truffle Shuffle" for the camera) and Sloth Amigurumi style!

yes i love them they are sitting on my shelf! they are so adorable <3 my lil buddies thank you again!
« Last Edit: February 04, 2011 07:09:29 PM by MareMare - Reason: please remove image tags when quoting pics » THIS ROCKS   Logged
MareMare
Global Moderator
Guest Blogger
Bath and Beauty Moderator

Tutorial Contributor

Friend of Craftster Friend of Craftster

Soapmakers do it with bubbles
Offline Offline

Posts: 18651
Joined: 25-Apr-2007

Don't be a soap licker


View Profile WWW
« Reply #89 on: May 20, 2008 10:49:48 PM »

Yay, this swap is totally finished! I am so impressed with everybody's lovely creations! And our wonderful angels, very happy that we had volunteers and didn't even have to go outside the swap for angels. I'm not sure if we've seen all the pics, but if anybody hasn't posted pics yet, please do. Or, if you sent something and pics weren't sent, feel free to post some you took before you sent. When I am less tired I will double check to see if everyone posted (had a seriously hellish day at work).

Thanks everybody! And a big thanks to hippiejo74, who was a seriously awesome co-organizer!   Grin Grin Grin
« Last Edit: May 20, 2008 10:53:18 PM by MareMare » THIS ROCKS   Logged

Soaps by MareMare Blog Updated! 8/27

~Calling all Quilters! It's time to join the 2014 Quiltalong!~

Love painting your nails? Check out the Awesome Manicure Thread!
Threads you might like:
Pages: 1 ... 7 8 [9] Jump to page:
  Send this topic  |  Print  |  Bookmark  
 
Jump to:  



FacebookTwitterPinterest
only results with images
include swap threads
advanced search



your ad could be here!

How-To Videos
How to Place Graphics in InDesign CS4
How to Film a Business Profile - Lighting (or Lack Thereof) Pt. 5
How to Film a Business Profile - Pre-Production (Pt. 1)
How to Draw Alfe from The Problem Solverz
How to Draw Blastus from Robotomy
Latest Blog Articles
Tute Tuesday: Sandwich Wrap
Falling Leaves
Meatless Monday: Provencal Inspired Quiche

Comparison Shopping




Support Craftster
Become a
Friend of Craftster

Buy Craftster Swag
Buy Craft Supplies
Comparison Shopping

Craftster heartily thanks the following peeps...
Moderators

Follow Craftster...






Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!

Copyright ©2003-2014, Craftster.org an Internet Brands company.