A Crafts Community For Craft Ideas & DIY Projects - Craftster.org
Help | About | Contact | Press | Advertise | Terms | Site Map
Welcome, Guest.
Please login or register.
Random Tip: Fanatic Friends of Craftster now have the ability to disable ads on Craftster! Read more here.
Total Members: 296,654
Currently Running With Scissors:
671 Guests and 24 Users
Home Craftster Community Crafting Articles Craft Tutorials My Craftster Crafting Calendar City Guides Craft Shop

Pages: 1 [2] 3 4 ... 7
Jump to page:
  Show Images Only     Send this topic  |  Print  |  Bookmark  
Topic: Swap i Sverige  (Read 9852 times)
Tags for this thread:  Add new tag
Share the love... Pin it Submit to reddit add to Wists
1+

ewushka

Remember: Artistic is close to autistic.

View Profile WWW
« Reply #10 on: June 11, 2006 03:53:26 PM »

Jag kan tänka mej att vara med, om jag bara får undan Hultsfred och Metaltown innan. Åtminstone Hultsfred.

En wish-swap kanske?
Jag önskar mej ett.....smycke kanske och sen är det upp till swap-partnern att fantisera vidare? Då kan väskfetischisten få sitt liksom Smiley
THIS ROCKS   Logged

"Those are my principles. If you don't like them, I have others." (Groucho Marx)

http://www.flickr.com/photos/jespersson
Vildhavre
« Reply #11 on: June 11, 2006 11:56:42 PM »

Wish-swap låter jättebra tycker jag  Smiley

Är det någon som är sugen på att organisera för den delen? Om ingen annan tar på sig skulle jag kunna göra det. Står dock helst över eftersom jag jobbar nästan hela sommaren.
Hur låter sign ups i Juni och sen har man hela Juli på sig? Två första veckorna i Juli är jag ledig kanske tre dagar så det är svårt att få tid med nåt där..
THIS ROCKS   Logged

Will swap for a DIY handmade paper kit!
ewushka

View Profile WWW
« Reply #12 on: June 12, 2006 12:24:39 AM »

Tycker det låter jättebra, men en sak som jag funderat på...
Om nu bara priset är det avgörande för swapen så borde vi kanske bjuda in de nordiska länderna eftersom det inte kostar mer att skicka inom scandinavien.

Och! för att göra det hela rättvist föreslår jag en wish-swap med en fast summa att göra av med, exempelvis 150:- inkl frakt. (om man använder material som man redan har hemma får man väl försöka värdera det man har)

Jag kommer definitivt inte att ha tid att organisera, så jag är tacksam om någon annan kan ta på sej det.

ewa
THIS ROCKS   Logged

"Those are my principles. If you don't like them, I have others." (Groucho Marx)

Vildhavre
« Reply #13 on: June 12, 2006 01:22:35 AM »

När jag kollade postens hemsida hade dom en avgift för inom Sverige, en för Europa och en för utanför Europa? Inget särskilt för övriga nordiska länder alltså.  Och utanför och inom Europa skiljde inte så väldigt mycket, däremot skiljde dom sig från inrikes rätt markant genom att vara mer än dubbelt så dyra oftast. Missade jag nån särskild prislista för norden när jag kollade?

Måste också erkänna att jag är en sån där som har väldigt mycket material hemma, därför är det oftast portot som kostar när jag swappar...
THIS ROCKS   Logged

ewushka

View Profile WWW
« Reply #14 on: June 12, 2006 01:26:29 AM »

Jag är oxå en sån som har hela huset fullt av "bra-att-ha-"-saker.

Jag kanske är kvari forntiden när det faktiskt inte kostade mer att skicka ett brev till Norge än till Kiruna.
Jaja. Är det så så.
THIS ROCKS   Logged

sbfreih
supercalafragelisticexpealadocious

View Profile WWW
« Reply #15 on: June 12, 2006 02:34:52 AM »

Tjena, I am also interested in doing a Sveirge swap but have only had 4 Svenska Lektion so it would take me all day to translate the chat. If someone wouldn't mind letting me know the important details most importantly the dates because I haven't been a member long and may not be allowed to participate yet. Tack sa mycket!!! Seana in Linkoping Grin
THIS ROCKS   Logged
Vildhavre
« Reply #16 on: June 12, 2006 02:48:22 AM »

So far we've only talked about what kind of swap it would be. 'Wish swap' and 'fill a purse' have been proposed. I think the wish swap would be perfect.

No dates are set but I've proposed to let the sign ups end in the end of this month and then have send out in the end of July. That way you would be allowed to participate too as long as you have the required posts. I think you have to me a member for one month..

Ewushka have proposed to set an amount that the swap might cost since we want keep shipping down by only sending in Sweden.

We don't have an organizer yet neither, I could organize it but I'd rather not since I'm working almost all summer..
THIS ROCKS   Logged

Ylva
« Reply #17 on: June 12, 2006 03:47:59 AM »

Jag är på!
Om jag hinner... Jag har lite fullt upp, men det ska nog funka. Jag tog studenten förra veckan och fick en overlock-maskin Cheesy så jag kan sy vad som helst nu!! Jipipe!!
JAg har aldrig varit med i någon swap förut, men det blir nog spännande..
THIS ROCKS   Logged

Just because I, at the moment of creation, cant see the message in my works, does not necessarily mean there is no message. - Salvador Dalí
sbfreih
supercalafragelisticexpealadocious

View Profile WWW
« Reply #18 on: June 12, 2006 04:52:13 AM »

So far we've only talked about what kind of swap it would be. 'Wish swap' and 'fill a purse' have been proposed. I think the wish swap would be perfect.

No dates are set but I've proposed to let the sign ups end in the end of this month and then have send out in the end of July. That way you would be allowed to participate too as long as you have the required posts. I think you have to me a member for one month..

Ewushka have proposed to set an amount that the swap might cost since we want keep shipping down by only sending in Sweden.

We don't have an organizer yet neither, I could organize it but I'd rather not since I'm working almost all summer..
Thanks so much! I would love to participate in either of those swaps if its not too much trouble for someone to translate details, if it is I have friends here I can bug to help me. I also think the money limit is a good idea and I wish I could host the swap but haven't been a member long enough. Hopefully things workout!
Happy crafting!!
THIS ROCKS   Logged
chibibotto
« Reply #19 on: June 12, 2006 05:13:07 AM »

jag skulle kunna tänka mig att vara med, jag är dock inte hemma på nästan hela sommaren, så bara jag vet vad det blir och vilka datum och så, så lovar jag att återkomma
THIS ROCKS   Logged

Music is enough for a lifetime, but a lifetime is not enough for music
Threads you might like:
Pages: 1 [2] 3 4 ... 7 Jump to page:
  Send this topic  |  Print  |  Bookmark  

Jump to:  

only results with images
include swap threads
advanced search

your ad could be here!

How-To Videos
Learn about The Epson P-2000 Digital Storage Viewer
How to Clean dust off the sensor of the Canon EOS cameras
Learn about Pocketwizard Plus II Wireless Flash Trigger
Shooting For Super Resolution
Lighting Shooting and Retouching
Latest Blog Articles
@Home This Weekend: Teacup Bird Feeder
Winner of Craft Challenge #100-Pottermouth
July 23, 2014 Featured Projects

Comparison Shopping

Support Craftster
Become a
Friend of Craftster

Buy Craftster Swag
Buy Craft Supplies
Comparison Shopping

Craftster heartily thanks the following peeps...
Moderators

Follow Craftster...