A Crafts Community For Craft Ideas & DIY Projects - Craftster.org
Help | About | Contact | Press | Advertise | Terms | Site Map
Welcome, Guest.
Please login or register.
News 05/06/14: Craftster has gone mobile!  Read the big news here!
Total Members: 296,380
Currently Running With Scissors:
501 Guests and 6 Users
Home Craftster Community Crafting Articles Craft Tutorials My Craftster Crafting Calendar City Guides Craft Shop

  Show Images
Pages: [1]
1  sox and the city? in Knitting: Completed Projects by RunsWithNeedles on: August 15, 2006 08:28:08 PM

well, more like soCK and the city.
i haven't finished the other one yet..but

wowwwwwww. i'm so proud of myself.
okay so, it's huge and has holeys where the needles met up.
but i made a sock!
and the heel's fine, the everything is fine.
YAY.


sock 1 by alycat8701, on Flickr

i haven't got the picture thing mastered yet..so that's the link.
i only put two pictures up, the rest were just process pictures and bad ones too.hehe



but socks really aren't as hard as people make them seem.
i know what everyone's getting for the holidayssssss.  Cheesy


okay..bye? haha
Report to moderator  THIS ROCKS  
2  Re: quickie dress that anybody can make in Clothing Sewalongs by RunsWithNeedles on: August 15, 2006 08:22:23 PM

fat bottom girl.. by alycat8701, on Flickr

fabricccc by alycat8701, on Flickr

lalala by alycat8701, on Flickr

mom said i'm 80s. by alycat8701, on Flickr
mom said i looked 80s with my bangs.

haha.

anywyas, that's my dress with cheapo walmart fabric that i looooooove.
this dress makes me want to go bowling (LOL i wrote blowing..oh, i am immature to the maximus)

but i'm gonna wear it tomorrow to babysit. and then also to a clothes swap.
yay.



anywayssssssss, this only took me maybe 30 minutes (not including the time spent cursing at my machine) by hand. because my machine was being a jerk.
um, and i made a bootube too. that way i don't have to wear a bra, but my girls are still supported.




ummmm...kbye? haha.



EDIT: k i never shared pictures from flickr before..so here's the link  Roll Eyes
sorry.
http://www.flickr.com/photos/17299119@N00/?saved=1
Report to moderator  THIS ROCKS  
3  awesome walmart fabric+about 6 hours equalsssssssss.. in Purses, Bags, Wallets: Completed Projects: General by RunsWithNeedles on: July 29, 2006 05:59:58 PM


my first project post! yay.
so i hate myself for spending every penny i earn on crafts, but this bag is sooooooooo good.
it's actually my favourite bag i've ever even seen. like bought or made. mmm.

so, i used about half a yard of the outisde fabric, and i think a yard of the brown.


just laying on her back.


with support Smiley


look at the yucky raw edges inside. haha, that's how i show my friends i made it  Tongue


from left to right pockets: cell phone pocket, camera pocket (hence the emptiness), pen/chapstick/sunglasses slots, and on the side that you can't see, there's a little loop for me to hook my keys onto. SO convenient.


my mother envies my zipper skills. i don't think it's hard.
although, you can see on the bottom near the left edge, that the bobbin ran out and there's about 1/4 inch of no seam.  Roll Eyes


i always shape my bags like this. i like it.



and i'm uber proud because i usually have a plan. but i didn't. i knew i wanted a bigggggg pocket in front.
and all the little pockets inside. but i had no idea how big or anything.
mm i'm happy. and i made it just in time for a big six flags trip with like 10 of my friends.
 Cheesy




let me know what you thinkkkkkkkkkkk
Report to moderator  THIS ROCKS  
Pages: [1]


only results with images
include swap threads
advanced search



your ad could be here!

How-To Videos
Explaining Back and Forward Post Crocheting
Generic Baby Shoe Sole Crochet Diagram
How to Add a 3 Double Crochet Border
Differences Between Steel and Plastic Crochet Hooks
Diagram Explanation of Never Ending Square Crochet
Latest Blog Articles
July 8, 2014 Featured Projects
How to Make Summer Treats
July is National Blueberry Month

Comparison Shopping




Support Craftster
Become a
Friend of Craftster

Buy Craftster Swag
Buy Craft Supplies
Comparison Shopping

Craftster heartily thanks the following peeps...
Moderators

Follow Craftster...






Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!

Copyright ©2003-2014, Craftster.org an Internet Brands company.