A Crafts Community For Craft Ideas & DIY Projects - Craftster.org
Help | About | Contact | Press | Advertise | Terms | Site Map
Welcome, Guest.
Please login or register.
Random Tip: Do you have a crafty tattoo?  We'd love to feature it in our Crafty Tattoos blog series!  Share it with us here!
Total Members: 302,043
Currently Running With Scissors:
486 Guests and 10 Users
Home Craftster Community Crafting Articles Craft Tutorials My Craftster Crafting Calendar City Guides Craft Shop

  Show Images
Pages: 1 2 3 [4]
31  Re: Ongoing Wish Swap Round 20 Gallery in The Swap Gallery by 6iggle on: April 17, 2007 07:13:48 PM
oh goshh, i am officially THE worst swapper since.. forever.

i recieved this awesome awesome package from ZaftigMomma like.. YEARSS ago and i havent gotten around to posting pictures till now  Cry.
so, please give it the attention it deserves, because i loved this package to peices  Grin
---
ZaftigMomma granted my wish: a learn-how-to-knit-kit.. AND she added extras  Wink

the whole package: three balls of yarn, six different types of ribbons, five different types of lace, three pairs of knitting needles, a beautiful needle roll, cute stitch markers, a huge folder full of directions, pictures, patterns, deffinitions, sizing, colours EVERYTHING! and of course, the adorable card.


...sorry i really wanted to keep this to one picture for all the dialup users, but i have to share this:

HAHAHA these are my favourite things in the whole package, massive 10mm needles VS. tiny itty bitty 3(3/4) needles!  hehehe

thank you SOOoOo much ZaftigMomma for this awesome package, i feel so spoiled  Grin
Report to moderator  THIS ROCKS  
32  Mom's old 2 layered shirt in Clothing: Completed Projects: Reconstructed by 6iggle on: December 29, 2005 06:21:49 PM
so my mom gave me this shirt a while ago, and i finally decided to change it up abit..

-back

-sleeve,shirt,end of sleeve, close up

didnt come out exactly how i wanted.. this was more of a "fooling around with the sewing machine and see what i can make" kinda thing
..turned out shorter than i expected =/
all comments welcome  Smiley
Report to moderator  THIS ROCKS  
33  __mickey mouse tank in Clothing: Completed Projects: Reconstructed by 6iggle on: July 28, 2005 02:39:17 PM
ehehehe.. i saw someone make a tank top like this.. and it inspired me..
i cant find the link though.. so if i got the tutorial from you.. msg me and i'll give you credit..

but anyways..
yeah... this tank top was once your average, everyday comfy pj shirt..
..until my washing machine ate 3 inches..  Cry
hahaha..  Wink
Report to moderator  THIS ROCKS  
34  ___[souviner t-shirt] to [a new souviner t-shirt?.. :S] in Clothing: Completed Projects: Reconstructed by 6iggle on: July 27, 2005 06:11:09 PM
so yeah.. me and the family went to california last year or something..
this was anotherone of those extremely baggy souviner shirts that you usually buy becuase they were cheap.. haha

ok.. so i never ever wore this.. and decided that its time for it to come out of my closet.. so  yeah..
i just went wild and randomly sewed on some scraps from a previous project..


back..
Report to moderator  THIS ROCKS  
35  ___3.99 ValueVillage Sweater+Pig Lover= .... in Purses, Bags, Wallets: Completed Projects: Reconstructed by 6iggle on: July 27, 2005 06:01:24 PM
sexy messanger bag!!   Grin

yeah.. im really proud of it.. turned out better than i expected.. haha

okok.. i know its nothing special..
but this is one of my first couple bags.. so be nice  Undecided
 
enjoy!

front..
Report to moderator  THIS ROCKS  
36  __Yet Another Booty Bag in Purses, Bags, Wallets: Completed Projects: Reconstructed by 6iggle on: July 27, 2005 05:55:31 PM
ok.. i was going through some old clothes.. and i found my little sister's old jeans..
i tried to slowly work it through the sewing machine but i ended up breaking a needle..
so i ended up ahnd-sewing everything.. and yeah..
the rest is pretty self-explanitory Wink.. nothing special
fron
http://img.photobucket.com/albums/v133/paulina/jeanf.jpg
back..
http://img.photobucket.com/albums/v133/paulina/jeanb.jpg
inside..

Report to moderator  THIS ROCKS  
37  old slipper=new purse! in Purses, Bags, Wallets: Completed Projects: Reconstructed by 6iggle on: June 12, 2005 11:45:34 AM
Okay... im new here.. so please bear with me..  long time lurker, first time posting  Tongue

ok.. this is a pig purse i made out of my sister's old slipper.
since i have an obsession with pigs, at first i was just going to make the slipper into a pig head stuffed animal type thing.. but then i was also in need of a purse.. so yeah.. TADAA!

haha.. went better than i expected, considering i didnt make any plans, measurements etc. just sorta..  made it up as i went  Undecided
Front:

Back:

Inside:


this is really easy, took about 2 hours  Grin

thanks for all the comments XD  it makes me feel all warm and fuzzy inside  hehe..
Report to moderator  THIS ROCKS  
Pages: 1 2 3 [4]


FacebookTwitterPinterest
only results with images
include swap threads
advanced search



your ad could be here!

How-To Videos
How to Light Eyes Properly in a Movie or Photo
How to Take Better Pictures Part 1
How to Clean a Digital SLR Sensor
What Blower Brush is Best for Your Camera
Zeeion Blower Fails Anti Static Testing
Latest Blog Articles
@Home This Weekend: Patriotic Planter
Summertime Sweetness: Fruit Salsa & Cinnamon Chips
Fire Up the Grill: Jerk Steak

Comparison Shopping




Support Craftster
Become a
Friend of Craftster

Buy Craftster Swag
Buy Craft Supplies
Comparison Shopping

Craftster heartily thanks the following peeps...
Moderators

Follow Craftster...






Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!

Copyright ©2003-2015, Craftster.org an Internet Brands company.