A Crafts Community For Craft Ideas & DIY Projects - Craftster.org
Help | About | Contact | Press | Advertise | Terms | Site Map
Welcome, Guest.
Please login or register.
Random Tip: You can get cheap (and legal! Wink) advertising by donating a challenge prize! Go here for more info.
Total Members: 302,576
Currently Running With Scissors:
791 Guests and 31 Users
Home Craftster Community Crafting Articles Craft Tutorials My Craftster Crafting Calendar City Guides Craft Shop

  Show Images
Pages: [1] 2
1  Re: 5INCH FABRIC CHARM SWAP (COMPLETE) in ARCHIVE OF SWAPS THAT ARE TOTALLY FINISHED by bettflow on: June 10, 2008 10:46:40 AM
Charms are pieces of fabric that are cut 5" x 5".  Quilters use these charms to make quilts, plus they're also great for other crafters to use to make dotee dolls and other crafts.  Here's a pic of a group of charms.  Hope this helps.

Report to moderator  THIS ROCKS  
2  Re: ANOTHER Pin Cushion Swap Round 6 GALLERY in The Swap Gallery by bettflow on: March 27, 2008 08:19:03 PM
ThreadorYarn is having trouble with her computer so she asked me to post pics for her.  I sure thought I had more than just this one pic of the pincushion I sent her.  I took 3 different shots, but only found this one in my documents, ugh!!!  Oh well, guess I'll just have to describe it a little bit to ya'll, lol.  The bottom of the cushion is purple and I used varigated colors for the sides.  From the side it looks kinda like a little cookie jar with a smiley flower on top, lol.  Sorry this pic isn't too good, but maybe she'll get her computer fixed and can post more pics before long.



ThreadorYarn....... I hope you like it and will enjoy using it:))
Hugs,
bettflow
Report to moderator  THIS ROCKS  
3  Re: Ongoing Wish Swap 31 Gallery in The Swap Gallery by bettflow on: March 24, 2008 10:53:21 PM
I received the most ADORABLE knitted doggie sweater from raynbow today.  It fit my little 5 lb chihuahua PERFECTLY!!!  I love the purples too:))

Okey dokey....here' my little Sissie modeling the sweater.  She doesn't like camera's much, was kinda camera shy the first shot, but got used to it and posed for me by the last pic, hehe!!



Still not too happy about having her picture taken, lol.



Now.....finally decided it's not so bad having her pic taken:))  Isn't she adorable???  She's a blue & tan chi.  The purple looks SOOOOO pretty on her:)))
She's like my TOTAL baby:)))



THANKS MUCH raynbow!!!!

Big Hugs,
bettflow







Report to moderator  THIS ROCKS  
4  Re: Ongoing Wish Swap Round 32 Gallery in The Swap Gallery by bettflow on: March 21, 2008 11:01:01 PM
I RECEIVED A WONDERFUL PACKAGE FROM la_chrystelle TODAY!!!  She made me the prettiest beaded necklaces, stitch markers and even sent a box of long straight pins for quilting.

la_chrystelle.....I absolutely love the colors you chose for the necklaces and stitchmarkers.  WOW........8 STITCHMARKERS!!!  I didn't expect that many:))) 
And the heart pendant is very pretty:))  Thankyou so much!!! 
You did a great job on these:)))

Report to moderator  THIS ROCKS  
5  Re: ANOTHER Pin Cushion Swap Round 6 GALLERY in The Swap Gallery by bettflow on: March 20, 2008 12:13:15 AM
OH WOW!!!  I RECEIVED THE MOST WONDERFUL PINCUSHIONS FROM Threadoryarn!!!  JUST TAKE A LOOK!!!

She had the pincushions neatly tied up in this adorable matching rooster fabric:))  BOY!!!  These roosters will be GREAT to cut squares for my critters quilt:)))



I DEARLY LOVE ROOSTERS!!!  YOU ROCK Threadoryarn!!! 



THANKYOU....THANKYO U....THANKYOU!!!

Big Huggers,
bettflow
Report to moderator  THIS ROCKS  
6  Re: Ongoing Wish Swap Round 32 Gallery in The Swap Gallery by bettflow on: March 19, 2008 11:54:38 PM
I received the most WONDERFUL package of goodies from summertimerolls today.  OMG!!!  WAS LIKE CHRISTMAS ALL OVER AGAIN:)))

Okey dokey....on with the pics:)

Got these two wonderful quilting books.  This is something I REALLY needed since I'm brand new to quilting:))



OH YES!!!  I need this square too......THANKYOU THANKYOU!!!  Now can get busy making some 6" squares.  Got the fabric all picked out for 'em'Smiley))



What a wonderful assortment of quilt scraps.  The 2" strips will be perfect for my postage stamp squares:)



THIS IS MY FAVORITE OF ALL!!!  WHAT CUTE LITTLE PUPS!!!



Now how did she know I'm planning on make a froggie quilt for a friend who's nuts over frogs, lol.



Love these beads....the colors are absolutely perfect for my daughter.  Um....now what am I gonna make her, necklace??? bracelet???  AHA......MAYBE A MATCHING SET:)))



THANKYOU THANKYOU THANKYOU summertimerolls.  ABSOLUTELY LOVE EVERYTHING!!!  YOU ROCK!!!

Big Huggers,
bettflow
Report to moderator  THIS ROCKS  
7  Re: Postage Stamp Quilt Squares Swap! in The Swap Gallery by bettflow on: March 19, 2008 09:42:49 PM
WOW!!!  LOVING THIS SWAP!!! 

Here's the squares I've received the past couple of days. 

These are from plumcrafty.  I absolutely love neatrals and brown/tans.  Don't know what happened to this pic though, lol.  This was the only pic of several I took tonight that I couldn't get to come out right and show the pretty colors too well.  Maybe it was that the brownish/tannish colors were reflecting and gave an odd hue to the background.  Don't really know, lol.



These are from Lady4feet.  I just love the assortment of colors!!!



Next we have the beautiful squares that came from FlashleyAshley.  Aren't they Pretty???  Especially love the little weiner dogs and horses!!!   OH MY!!!  THESE ARE WONDERFUL!!!



Okey dokey, moving right along.......we have the squares that I received from mini.  THANKYOU GIRL!!!  Very pretty:)))



LAST BUT NOT LEAST........these are from threadoryarn.  OH MY!!!  WHAT A GREAT ASSORTMENT!!!



THANKYOU LADIES!!!  I LOVE EACH AND EVERY ONE OF THESE ITSY BITSY
SQUARES:)))  JUST CAN'T WAIT TO GET STARTED STITCHING SOME OF 'EM' TOGETHER:)))))

Hugs,
bettflow



Report to moderator  THIS ROCKS  
8  Re: Ongoing Wish Swap 31 Gallery in The Swap Gallery by bettflow on: March 10, 2008 11:10:57 AM
SORRY IT TOOK SO LONG TO GET THIS PICS POSTED, LOL.

I received 5 potholders from Dinosaurus Meg on 3/7
She made these with a kind of heat resistant material that is placed in between the two layers of fabric.  I love that they're so very thin and easy to grip:))
I tried these out last night and was TOTALLY AMAZED how heat resistant they are.  I LOVE THESE!!!

Ok, on to the pics:)


THE TIE AROUND THE POTHOLDERS IS A HAND CROCHETED CHAIN.  ISN'T THAT A NEAT CREATIVE WAY FOR HER TO TIE EM TOGETHER???





AREN'T THE LITTLE CHICKIES CUTE?Huh  I JUST LOVE EM!!!



THANKYOU Dinosaurus Meg!!!!




Report to moderator  THIS ROCKS  
9  Re: The Givers and Needers Swap Gallery! in The Swap Gallery by bettflow on: March 03, 2008 02:04:05 PM
I received the sweetest handmade card from cardigan today.  I just love it and cardigan....you're very welcome for the supplies I sent:)  Hope you're able to use everything for your projects:))

Here's several pics:









Report to moderator  THIS ROCKS  
10  Re: Ongoing Wish Swap 31 Gallery in The Swap Gallery by bettflow on: February 26, 2008 10:02:07 AM
I also received some FANTASTIC crochet magazines from oneredboot:))  WOW oneredboot.....you did SOOOOOO good:)))  They've got SOOOOO many wonderful patterns....just can't decide what I'm gonna make first:))  THANKYOU SO MUCH!!!!

WOW......TWO PACKAGES IN ONE DAY:)))  Almost too much excitement to handle, lol.

Report to moderator  THIS ROCKS  
Pages: [1] 2


only results with images
include swap threads
advanced search



your ad could be here!

How-To Videos
How to Make Coconut Curry with Veggies
How to Prepare Broccoli Teriyaki
How to Make a Big Mac Sushi Roll
Shake It Up - Miso Dressing Recipe
Kitchen Kids: Making a Bento Lunch Box
Latest Blog Articles
Spotlight on: Book Making & Binding
@Home This Weekend: Magical Fairy Garden
DIY Summer

Comparison Shopping




Support Craftster
Become a
Friend of Craftster

Buy Craftster Swag
Buy Craft Supplies
Comparison Shopping

Craftster heartily thanks the following peeps...
Moderators

Follow Craftster...






Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!

Copyright ©2003-2014, Craftster.org an Internet Brands company.